Klacht: internet

op 10 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds ongeveer een week heb 3-1 pakket van.tele 2 maar continue heb ik geen.draadloos internet heb al 2 gebeld 0900 nummer lekker duur en online chat wat ooverigens niet helpt je moet altijd bellen. Heb zo n spijt dat ik ben.overgestapt naar hun ooverigens ook weinig tv zenders had canal digitaal. Maar goed hopelijk heeft Iemand een tip zo dat ik toch internet heb want wil niet steeds 0900 nummer bellen e-mailen kan.ook niet wat erg jammer is voor.een.klantenservice

Dat ik.draadloos kan internetten zou supersnel internet krijgen en.al 1 week heb ik problemen en een een korting op internet kan ik wel kinternet kan ontvangen woon in het Westland

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 12 juli 2012 om 14:08 geantwoord

Lastig dat de draadloze verbinding niet naar tevredenheid werkt. Bij vragen of problemen met onze diensten kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door fernande78