Klacht: Intec luchtbed meteen lek bij aankoop

op 28 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Bij de action een intec luchtbed gekocht en helaas niet getest voordat we op vakantie gingen want het was lek.
Eerste avond lagen we meteen op de grond en de rest van de tijd pompen we hem nachts meerdere keren noodgewongen op omdat er teveel lucht uit ontsnapt.

Hopelijk kunnen we nog ergens in een grote stad een nieuwe kopen want hier balen we heel erg van

Een werkend luchtbed

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht jlsvds

2 maanden geleden - Hartelijk dank ik zal het bericht doorsturen en hier de verdere afloop vermelden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jlsvds