Klacht: installatiemonteur liegt en klantenservice merkt ons aan als ongeloofwaardig

op 14 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Voor een monteursafspraak werd ik tot 2x toe door klantenservice verzekerd dat de
monteur een sms zou sturen voordat hij naar de woning zou komen.Op de dag van de
afspraak: GEEN sms, wel monteur voor de deur (blijkt achteraf). Op mijn werk keek
ik online op mijnziggo de status van de afspraak “monteur aanwezig”, dit was vreemd
omdat ik geen sms kreeg. Ik had hierop namelijk vertrouwd. Dit werd me namelijk
zelf door klantenservice verteld EN het staat in mijn mail!
Achteraf naar ziggo gebeld met de vraag wat er aan de hand was en ik kreeg toch de
meest bizarre verhalen te horen alsof ze de waarheid zijn! Ik kon mijn eigen oren
niet geloven. Klantenservice vertelde mij dat er tegen de monteur via de intercom
geschreeuwd werd, dat degene die open deed breed in de deur stond zodat de monteur
de woning niet binnen kon treden, dat in de monteur zijn gezicht gespuugd werd en
dat de deur in het gezicht van de monteur dichtgesmeten werd. Ik weet niet waar het
vandaan komt en zat met open mond het verhaal van klantenservice aan te horen alsof
het waarheid is. Ik kreeg niet het gevoel dat mijn kant van het verhaal genoteerd
of serieus genomen werd. Mijn kant van het verhaal is gewoon simpel: ik kreeg
geen sms terwijl dat volgens ziggo wel gewoon hoort, ik heb na 3 gefaalde afspraken
geen monteur gezien waardoor ik nog steeds een TV aansluiting heb met ongeveer 3 werkende zenders!
(in ieder geval GEEN NPO1 t/m 3, GEEN RTL4, 5 en 7, GEEN SBS6, GEEN Net5 etc).
Daarnaast is het onacceptabel dat klantenservice
telefonisch zegt dat hun monteurs niet liegen terwijl..tsja..in zijn gezicht spugen?
Dat meent iemand zelf toch niet als het niet gebeurd is?!
Ik ben stomverbaasd over de hele drama.
Toevoeging: mijn vriend belt achteraf nog een keer en krijgt een ander verhaal te
horen dat monteurs niet verplicht zijn een sms te sturen en dat ons verhaal
ongeloofwaardig overkomt! Zie onderbouwende foto voor deze klacht!

Ik ben tevreden wanneer de monteur hierop aangesproken wordt. Een beetje degelijk met klanten omgaan en de waarheid vertellen lijkt mij acceptabel. Verder zou ik het fijn vinden wanneer klantenservice ons niet voor aap zet dat wij een ongeloofwaardig verhaal vertellen. Het gevoel dat de klant de waarheid vertelt en zelf een leugen aanhoort is iets waar ziggo aan mag werken!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht WatKunnenZeJe AanDoen WanneerZeWetenWieJeBent

3 maanden geleden - Ik heb niet het idee dat er uberhaupt nog klachten worden opgelost, komt hier wel verandering in?

Alle klachten die gemeld zijn door WatKunnenZeJe AanDoen WanneerZeWetenWieJeBent