Klacht: Inschrijving

op 17 augustus 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Vandaag heb ik me ingeschreven bij Fit for free in Amstelveen.
Om 11:00 heb formulier ingevuld en getekend. Daarna ben ik voor een uurtje gaan sporten.
Ik was gelijk achter gekomen dat ik verkeerde abonnement had gekozen(onbeperkt sporten voor 1 jaar. €19,95)
Daarna na een uur wou ik het veranderen naar alleen de Dal uren(€14,95), maar het kon niet meeer
Volgens de balie!!!
Ik vind dit niet kunnen eigenlijk. Het gaat mij niet om €5 extra per maand, maar het gaat meer om princiepes.

Ik wil dit graag alsnog veranderen.
Want ik kan alleen in de dal uren sporten en het was een vergissing die ik binnen een uur wou corrigeren.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 17 augustus 2017 om 14:43 geantwoord

Bedankt voor je bericht, Sjayan. Het is inderdaad zo dat je een abonnement die je hebt afgesloten in de club niet kunt herroepen. Je geeft aan dat je dezelfde dag, na de sportsessie, het abonnement probeerde te wijzigen. Hierom gaan we voor de zekerheid deze klacht doorgeven aan onze vestiging in Amstelveen. Goed idee? :)

Alle klachten die gemeld zijn door Sjayan