Klacht: Tribal wars ridder skillboeken

op 18 april 2017 over InnoGames GmbH in de categorie Internet Games

mijn ridder steeg naar lvl 14 en kreeg een lvl 8 skillboek. het was de aanvalvariant, voor verbeterde lichte cavalerie. deze hoef ik niet, want ik bouw mijn ridder defensief. het mocht zo zijn dat mijn ridder al maxed out lvl 8 skillboeken van de blauwe variant had, voor verbeterde speervechters. ik heb dus een groene nodig. ik gebruikte premium punten om het boek om te wisselen. maar tot 4 keer toe kreeg ik of een blauwe (die al maxed out is), of een rode (het beginboek, dus waarom zou ik die weer terug willen). ik heb na het verspillen van 400 premium punten nog steeds geen groen boek gekregen. hoewel er willekeurig staat bij het het knopje omwisselen, zou ik volgens de kans 1 op 2, bij de derde en de vierde wissel, allebei een groen boek moeten krijgen. het spel heeft mij dus onnodig 200 premium punten laten verspillen. en nog steeds geen groen boek! ik heb daarom zojuist nog maar eens mijn ALWEER rode boek maar eens omgewisseld, en wat denk je? WEER een blauwe. 500 premium punten minder en nog steeds een 1 op 3 kans niet gekregen. dat is vrij gek na 5 keer proberen, toch???????

ps.
foto is een blauw skillboek, die ik heb gekregen na de laatste nutteloze wissel voor 100 premium punten

ik ben tevreden als ik minstens de helft van mijn verspilde premium punten terug krijg, samen met een normale, reële kans van 1 op 2 dat ik bij de volgende omwisseling voor 100 premium punten wel een groen boek krijg.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InnoGames GmbH

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InnoGames GmbH nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hatsefiats