Klacht: poging tot hacken en dubbele accounts

op 12 april 2018 over InnoGames GmbH in de categorie Internet Games

beste inno

Op 31 maart en 1 april is in totaal 10 x geprobeerd om op mijn acc in te loggen op The west.En dat is niet alleen bij mij gebeurd maar ook bij 3 anders spelers waarvan het bekend is bij de moderators van de Nederlandse servers.De betreffende speler heeft 1 dag een ban gekregen omdat ze het wilde uitzoeken.Na 1 dag mocht hij weer spelen,Ook zijn er 2 spelers waarvan bekend is dat zij een dubbele acc of gebruik maakt van ww van een andere speler.Zo gebruikt de speler jv1997 op arizona het ww van elgar om hem neer te zetten bij een fg.dat doet hij snachts als bijna niemand online is.Elgar speelt al heel lang niet.deze klacht heb ik als eerste op 19 december 2017 al ingebracht. En speler The black angel heeft zijn acc van een andere wereld overgeplaatst naar arizona en speelt nu met 2 acc daar,Met the black angel en onder de naam JJWVS.Ik ben al sinds 1 april bezig,maar krijg steeds meer het gevoel dat ik afgewimpeld word terwijl er toch duidelijk in jullie spelregels staat dat dit niet mag.Geen dubbele accounts op hacken of een poging daartoe.Ik ben een betalende klant heb duizenden euros in dit spel gestoken,dus verwacht dan ook een beetje service of dat er iets gedaan wordt met mijn klacht.

mvg anja charite

nou niet over het behandelen van de klachten

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InnoGames GmbH

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InnoGames GmbH nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anja charite