Klacht: Slecht bedrijf zeg

Kim20020130 op 30 mei 2024 over InnoFin in de categorie Kredietverstrekkers

Een lening aangevraagd… offerte en alles ondertekend en documenten opgestuurd. Was allemaal prima. Toen belde die vrouw en zei dat de documenten niet goed waren terwijl deze al goed ontvangen waren en goed waren beoordeeld. Vrouw stuurde ons door naar een of andere wappie die zei dat wij met allerlei bende zouden gescholden mee zouden hebben. Wat dus gwn niet waar is en dus ons zwart praatte. Erg erg erg slecht dit hoor…..

Dat ze is normaal gaan praten die pipos

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar InnoFin over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door InnoFin in behandeling genomen

InnoFin

Heeft op 30 mei 2024 om 16:35 geantwoord

Wij gaan graag met alle klanten inhoudelijk in gesprek echter het ontbreken van enige vorm van respect naar onze medewerkers is voor ons aanleiding om geen klantrelatie aan te gaan.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat InnoFin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kim20020130

Heeft op 30 mei 2024 om 17:27 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Niet zo tof om aan nemen van je werknemers terwijl we dat niet hebben gezegd… en terwijl je ons niet eens hebt gevraagd hoe het zit.. maar prima hoor ik ga wel het juridisch opzoeken. Want dit is gewoon hardstikke oneerlijk. Daarnaast telefoon gesprek zal worden opgenomen nou luister terug dan dat doe je toch niet want je weet dat we gelijk hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim20020130