Klacht: inname vvv bon

op 20 september 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

L.S.,

Gisteren, 19 september 2017, was ik in de ochtend in uw filiaal in de Fahrenheitstraat in Den Haag. Ik wilde daar een Scholl Velvet smooth kopen en paracetamol en een pakje APC. Bij de kassa (links voor de klant) vroeg ik de kassiere of er met VVV-bonnen betaald kon worden. Zij zei dat dat kon, waarop ik haar 2 bonnen van 20 euro gaf om de rekening van 29,27 (er zat een korting op Scholl) af te rekenen. Zij scande beide bonnen en zei toen dat zij geen geld terug mocht geven op bonnen. Aangezien ik geen cash en geen pinpas bij me had, heb ik gezegd dat ik geld zou gaan halen en dan terug zou komen. De bonnen heb ik weer meegekregen.

Ik heb geld gehaald (en mijn pinpas) en ben korte tijd later terug gekomen. Dezelfde kassiere stond nu bij de andere kassa (rechts voor klant), mijn beoogde aankopen lagen er nog en sloeg de artikelen aan. Ik gaf 1 VVV-bon van 20 euro en een 10-euro biljet en toen kon zij de bon niet meer scannen. Ze vroeg om de andere bon (ze wist nog dat er een tweede bon was van even daarvoor dus) en ook die was niet meer te scannen. Ze riep er iemand bij en deze dame zei dat ze niets met deze bonnen konden. Uiteindelijk heb ik alsnog de rekening met mijn pinpas betaald. De “foute” VVV-bonnen heb ik weer meegenomen.

Toen ik hier thuis met mijn man over sprak, zei hij dat de bonnen waarschijnlijk waren gedeactiveerd bij de eerste betaalpoging en dat hij, omdat hij toch in de buurt moest zijn, terug zou gaan om die 40 euro terug te krijgen. Er is in het filiaal ontkend dat ik ooit naar buiten ben gegaan om geld te halen, dat het verhaal onwaar was. Dat ze dat konden zien op de camera.

Hoe kan het dat ik weet dat bij de linkse kassa ’s morgens een aankoop (poging) is gedaan voor een Scholl velvet smooth, een pakje paracetamol en een pakje APC waarvoor met 2 VVV-bonnen van 20 euro is betaald, waarvoor geen wisselgeld is teruggegeven en waarvoor de bonnen niet in bezit zijn van het Kruitvat en dat er korte tijd later op de andere kassa dezelfde producten zijn geregistreerd met een betaalpoging met 2 “foute”bonnen en daarna is gepind??? Er moet een kasverschil zijn in kassa 1, 2 VVV-bonnen die wel gescand zijn maar niet geïncasseerd en er zijn wat artikelen teveel in voorraad.

De bonnen en de pin-afrekening zijn in mijn bezit. Ik heb bijna 70 euro betaald voor 29,27 aan aankopen.

Ik ga er vanuit dat dit alles berust op miscommunicatie en dat deze kwestie heel snel zal worden afgehandeld.

Ik zie de teveel betaalde 40 euro dan ook graag z.s.m. tegemoet op mijn bankrekening ING 370885.

Hoogachtend,

Mw. B. Verbrugge
Valkenboslaan 176
2563 CS Den Haag

L.S.,

Ik heb geld gehaald (en mijn pinpas) en ben korte tijd later terug gekomen. Dezelfde kassiere stond nu bij de andere kassa (rechts voor klant), mijn beoogde aankopen lagen er nog en sloeg de artikelen aan. Ik gaf 1 VVV-bon van 20 euro en een 10-euro biljet en toen kon zij de bon niet meer scannen. Ze vroeg om de andere bon (ze wist nog dat er een tweede bon was van even daarvoor dus) en ook die was niet meer te scannen. Ze riep er iemand bij en deze dame zei dat ze niets met deze bonnen konden. Uiteindelijk heb ik alsnog de rekening met mijn pinpas betaald. De "foute" VVV-bonnen heb ik weer meegenomen.

Hoe kan het dat ik weet dat bij de linkse kassa 's morgens een aankoop (poging) is gedaan voor een Scholl velvet smooth, een pakje paracetamol en een pakje APC waarvoor met 2 VVV-bonnen van 20 euro is betaald, waarvoor geen wisselgeld is teruggegeven en waarvoor de bonnen niet in bezit zijn van het Kruitvat en dat er korte tijd later op de andere kassa dezelfde producten zijn geregistreerd met een betaalpoging met 2 "foute"bonnen en daarna is gepind??? Er moet een kasverschil zijn in kassa 1, 2 VVV-bonnen die wel gescand zijn maar niet geïncasseerd en er zijn wat artikelen teveel in voorraad.

Hoogachtend,

Mw. B. Verbrugge
Valkenboslaan 176
2563 CS Den Haag

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lindaverbrugge