Klacht: Inmiddels deurwaarder

op 16 augustus 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren een deurwaarder bij mij op het werk geweest. Dit omdat ik een klein bedrag van 140 euro niet betaald zou hebben in 2014. Hiervan nooit een mail gehad tot in mei. In mei een mail gestuurd naar Syncasso met de vraag of ik dat op een bepaalde datum zou kunnen betalen of in twee termijnen. Hiervan nooit een reactie ontvangen.

Een bedrag van 140 euro zou ik uiteraard gelijk betalen!! Belachelijk dat er zo slecht gecommuniceerd wordt!!

Gewenste Oplossing:

Als ik vandaag het bedrag zonder deurwaarders kosten kan betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 19 augustus 2016 om 08:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 16 augustus jl. telefonisch contact opgenomen met de betrokkene. Tijdens het gesprek hebben wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan de betrokkene toegelicht. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessalugthart