Klacht: Inlogprobleem

op 09 april 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds ik mijn nieuwe e-mailadres bij u heb ingevoerd, ondervind ik moeilijkheden bij het inloggen. Toen ik enkele maanden geleden mijn e-mailadres wijzigde, verscheen in het beeld de opdracht dat ik een nieuw wachtwoord moest creëren. Dit heb ik toen gedaan en sindsdien krijg ik elke keer de melding dat de door mij opgegeven gegevens (nieuw e-mailadres en nieuw wachtwoord) niet overeenstemmen.
Gaarne uw informatie.
Met vriendelijke groet,
S.C.A. Bakker

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel tevreden zijn wanneer ik gewoon soepel bij u kan inloggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door scabakker39@gmail.com