Klacht: Inloggen wil niet

Sietze Kraak op 12 april 2018 over Trouw in de categorie Kranten - Landelijk

Geachte heer mevrouw,
Ik wil digitaal mijn vakantieperiode doorgeven. Krijg telkens, tot vervelends toe, een melding dat wij bekend staan met een ander email-adres. Rarara. Heb de beide emailadressen geprobeerd, nieuw wachtwoord aangevraagd. Niets wil. Vervolgens opnieuw aangemeld, kan niet want wij staan al gemeld, aldus de rode letters. Help!!! Hoe kan ik dan wel digitaal mijn vakantie doorgeven, zodat wij in die periode geen krant ontvangen Ook een emailadres van Trouw is werkelijk onvindbaar op uw site. Wat doe ik fout! Geen idee en dat kunt u ook niet weten. Dat begrijp ik.
Mijn advies is misschien ook de oplossing: Verwijder onze inloggegevens, geef die actie aan ons door en ik maak opnieuw een account aan. Of heeft u een andere oplossing.
Ik weet dat ik ook telefonisch de periode kan doorgeven, echter ik wil het digitaal ook kunnen doen. Hoor graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Willy Drenthen en Sietze Kraak

Dat ik kan inloggen zodat ik digitaal de informatie kan doorgeven.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trouw

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door