Klacht: inloggen mijn ing

op 22 december 2012 over ING in de categorie Banken

Bij het inloggen op mijn ing krijg ik een melding cookies accepteren ….dit wil ik niet …maar er is geen mogelijkheid om “NEE” aan te vinken ik vind dit niet kunnen.
ik wens aanpassing zodat ik weer op mij ing kan zonder cookies te accepteren

ING deelde het volgende mee:In uw e-mail geeft u aan dat u een melding ontvangt voor het accepteren van Cookies. U wilt geen Cookies accepteren, maar deze optie is niet mogelijk. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is. Graag reageren wij op uw e-mail.

Vanwege nieuwe wetgeving zijn wij verplicht uw toestemming te vragen om cookies te plaatsen op uw computer. Er verandert niets voor u, alleen de wetgeving is vernieuwd. Het klopt dat u niet kunt kiezen voor ‘Geen Cookies’ op de ING sites. Cookies zorgen ervoor dat u de websites van de ING goed kunt gebruiken. Zo werkt Mijn ING niet zonder cookies. Als u uw browser zo instelt dat u helemaal geen cookies meer accepteert, dan kan het zijn dat de website niet meer (optimaal) functioneert.

Als we uw toestemming vragen, kunt u zelf aangeven welk niveau u accepteert. Wilt u dit later wijzigen, dan kan dit heel eenvoudig in Mijn ING bij ‘Mijn gegevens en instellingen’. Als u een cookie-instelling heeft gekozen, wordt deze ook overgenomen op ING.nl.

ING schrijft vanwege nieuwe wetgeving is het niet mogelijk .... Provider XS4all vraagt altijd netjes of ik wel of geen cookies wil accepteeren. Xs4all schijnt dit wel te kunnen en ING niet. Ik vind dit een vreemde gang van zaken en NIET kunnen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 24 december 2012 om 09:29 geantwoord

Bedankt voor je bericht. Zie voor meer informatie over ING en cookies: http://www.ing.nl/de-ing/de-ing-en-cookies/

Alle klachten die gemeld zijn door paardelul