Klacht: inloggen lotto/ verloot en concert

op 13 juli 2012 over Lotto in de categorie Loterijen

lukt me niet eens om de juiste website te vingen via google, lijkt me toch niet zo moeilijk om een goeder, werkende link te vermelden.
misleiding wanneer ik alle ander reacties zo lees, maar eens opzeggen die hap

kaarten voor het concert en een fatoenlijke link. Het is ook raar om te zetten de eerste 4500 deelnemerd, ik krijg de post net binnen om 16.00 uur, dus geen eerlijke kans

Bericht van Lotto

5 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor je bericht. Je kunt je via de volgende websites aanmelden met je persoonlijke wincodes. Klik op onderstaande links of kopieer deze links naar je adresbalk van je internetbrowser. Kans maken op een geheel verzorgde trip naar de Olympische Spelen: www.lotto.nl/trip2012 Kans maken op prachtige Samsung prijzen: www.lotto.nl/verloot Aanmelden voor gratis kaarten Jeroen van der Boom LIVE: www.lotto.nl/concert Kans maken op een Lotto-Sporttas, kleine puzzel: www.lotto.nl/puzzel Op dit moment wordt er massaal gereageerd op bovenstaande acties. Het is hierdoor mogelijk dat de website traag reageert. Onze excuses hiervoor, we werken eraan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We adviseren je om het later nog eens te proberen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lotto

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 16 juli 2012 om 09:09 geantwoord

Opgelost; zie reactie

Alle klachten die gemeld zijn door n. van stijn