Klacht: Inlog probleem

op 15 mei 2020 over tagged in de categorie Websites

Kan niet meer inloggen op Tagged , zie tekst hieronder, dit gemaild naar
onderstaande mail adressen.

MeetMe: [email protected]
Skout: [email protected]
Tagged: [email protected]

Op bovenstaand mail adressen ,krijg ik geen reactie.

Ook via de site , bij onderdeel submit a request bericht gestuurd, krijg dan melding dan bericht is ontvangen, maar geen enkele reactie

Beste mensen,

Ik heb een account op Tagged, sinds gisteren kan ik niet meer inloggen met mijn e-mailadres: [email protected]
Ik krijg dit bericht: Sorry. Het account voor dit e-mailadres is geannuleerd en heeft geen toegang

Ik heb een nieuw wachtwoord gevraagd, met e-mailadres, dan krijg ik bericht, dat er een e-mail naar mijn e-mailadres werd gestuurd
maar ik ontvang niets, ik heb ook een ander e-mailadres gegeven, ook niets dat een mail ontvangt.

Ik denk dat het te maken heeft met een verkeerd wachtwoord, kun je me een link sturen op mijn e-mailadres om in te loggen en een nieuw wachtwoord te maken of mijn profiel opnieuw te activeren

Als ik reactie krijg, zodat ik weer kan inloggen, account bestaat volgens mij gewoon nog ,alleen, krijg ik geen berichten meer op mijn mailadres.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over tagged

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over tagged nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]