Klacht: Inlevering boek

op 08 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Bij in levering boeken op school bleek dat er een boek ontbrak. Dit boek konden we nog opsturen wat we binnen de tijd ook gedaan hebben. We kregen een Mail dat het ontvangen was en dat het verder afgehandeld zou worden. Twee weken later kregen we alsnog de factuur. Gebeld hierover met van Dijk hoe dit nu precies zat. Bleek dat er een bijlage bij moest. Deze kon niet meer opgestuurd worden want het was al te laat. Op school was echter aangegeven dat deze bijlage niet nodig was door personeel van van Dijk. Meerdere mensen hebben aangegeven diezelfde bijlage niet te hebben ingeleverd. Hieraan waren geen extra kosten verbonden.Toen we dit aangaven kwam het er op neer dat de mevrouw die de klacht afhandelde hier geen boodschap aan had en dat wij toch de volledige prijs moesten betalen terwijl eerder duidelijk aangegeven werd dat het om het boek ging en dat de bijlage niet zo’n punt was; dus wel!! Eerst wordt aangegeven dat het in orde is en vervolgens komt men erop terug maar dan is het te laat om nog iets te kunnen doen. Heel vervelend maar helaas….. En vervolgens wordt met de deurwaarder gedreigd. Het is heel begrijpelijk dat materialen moesten worden ingeleverd maar de manier waarop zaken bij de firma worden afgehandeld is verre van netjes en het is heel vervelend om via de school van mensen met een dergelijke instelling afhankelijk te zijn. Er wordt veel meer van de mensen gevraagd dan de eigenlijke kosten. Dit is toch eigenlijk niet zoals het hoort. Plus dat er verschillende informatie wordt gegeven. Eerst niet nodig en dan toch. Ik verwacht niet dat hier iets mee gedaan wordt maar wil het toch even aangeven.

Tevredenheid zal er zijn als problemen in redelijkheid worden afgehandeld en er naar een goede oplossing wordt gezocht

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 08 augustus 2017 om 13:52 geantwoord

Beste Susan,

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet vriendelijk te woord bent gestaan aan de telefoon. Onze oprechte excuses hiervoor! We hebben het gesprek terug geluisterd en de desbetreffende medewerker hier op aangesproken.

Omdat het gesprek zo vervelend is verlopen gaan wij de schadefactuur van € 42,55 uit coulance crediteren. U ontvangt hier een bevestiging van per mail.

Nogmaals excuses voor de vervelende situatie.

Vriendelijke groet,

Annemiek