Klacht: inleveren vvv bonnen

op 06 augustus 2016 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Goedenavond.
Een week of 6 geleden waren we bij de Prenatal in Uden voor een trip trap stoel van Stokke, we waren er eigenlijk wel er aan uit om voor die stoel te gaan en onze vraag was ook of er vvv bonnen ingeleverd konden worden en dat was prima geen probleem.
Vandaag waren we er om de stoel te gaan halen en toen we eenmaal bij de kassa stonden met onze bonnen werd ons verteld dat dat niet meer mogelijk was tot onze verbazing natuurlijk want we hebben het nog gevraagd en dat was geen probleem. Maar er werd ons verteld dat het hoofdkantoor er binnen 2 weken er door had gedrukt om die bonnen niet meer aan te nemen. Wij zijn nog ineens gewaarschuwd van let op tot die tijd kunnen we ze nog aannemen, Wij vinden dit niet kunnen omdat ons verzekerd was dat we ze konden inleveren we hebben namelijk toch voor 95 euro aan bonnen liggen! Uiteindelijk is iedereen hier nu de dupe van want wij hebben de stoel met de newborn set laten staan ter waarde van 258.00. Ik hoop toch dat jullie ons hier nog in tegemoed willen komen en dat we als nog de stoel kunnen gaan kopen zodat beide partijen hier profijt uit kunnen halen we komen namelijk regelmatig bij jullie in de winkel en hebben al behoorlijk wat gekocht en het zal toch jammer zijn als het hier nu bij op hield.
Ik hoor graag van jullie.

Rian Castelijn

We zijn tevreden als jullie toch de vvv bonnen ter waarde van 95 euro aan kunnen nemen zodat we als nog de stoel kunnen kopen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shaggy13