Mijn Klacht:
Ik heb de € 12,50 van de postcodeloterij kaart ingeleverd bij het doen van mijn boodschappen.
De kassa medewerkster gooit het kaartje direct weg en ik vraag is deze wel volledig besteed? zij bevestigd dit met een ja.
Bij thuiskomst zie ik dat er maar € 3,74 is besteedt.
Gewenste Oplossing:
wanneer ik het tegoed ontvang in een tegoed bon.
Laatste keer dat ik in Tiel was liep er ook al een muis door de winkel, klacht gemeldt maar nog geen excuses ontvangen.

