Klacht: Inktpatronen

op 13 december 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Heb HP364XL inktpatronen gekocht,in printer geplaatst werkten niet terug gebracht naar Action winkel in turnhout,werd niet terug genomen omdat ze uitverpakking waren geweest, maar hoe kunt u nu weten of ze werken als ge ze niet in printer monteerd,heb ik ook gezegd tegen een dame maar was voor geen rede vatbaar,ik vind persoonlijk dat dit zeker geen service is alleen al de manier van communicatie, ze moest mijn geld niet terug geven een aankoopbon had voor mij voldoende geweest of iets nemen van dezelfde waarde maar neen word niet teruggenomen en daarmee basta ophoepelen

Ik zou tevreden zijn mocht deze dame op een klant vriendelijke manier mij te woord had gestaan, en geluisterd had naar mijn uitleg aangaande hoe je geen patronen kunt testen zonder deze uit de verpakking te halen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-be/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Dergent