Klacht: inktcardridge besteld wordt leeg geleverd

op 13 september 2018 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

gelijk aangegeven bij binnenkomst dat de inktcardridge volgens mijn printer leeg is……krijg terug dat dit altijd het geval is bij melding omdat er 8 ml in zit. Nu 1x eden rapportje kunnen printen en niks meer….pff oplossing krijg je te horen dat ik daar voor het eerst klant ben en dat dit zo dan maar is, geen oplossingen!!!!

nieuwe cardridge die wel vol is!!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht annemarie71

3 maanden geleden - klacht is niet opgelost, bieden 10% korting op volgende cartridge en gratis verzending. Terwijl ze een leeg product verzonden hebben. Oplossing is enkel en alleen een goede functionerende cartridge

Bericht van 123 Inkt

2 maanden geleden - Goedemiddag Annemarie, goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. Je wordt vandaag nog door één van mijn collega's gebeld met een oplossing.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 18 september 2018 om 11:30 geantwoord

Goedendag mevrouw in t' Veld,

Naar aanleiding van het contact met onze klantenservice ronden wij deze klant met u af. Er is telefonisch contact met u opgenomen en hierin is een oplossing besproken. De retourzending zien wij met belangstelling tegemoet.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

123inkt

Alle klachten die gemeld zijn door annemarie71