Klacht: inkt patronen

op 14 juli 2012 over Aldi in de categorie Supermarkten

Om 08.30 stond ik voor de winkel aan de vinc.van goghlaan te Alkmaar met nog 10 andere mensen te wachten tot de deur open gaat.Om 08.30 gaat de deur open en wij lopen met z’n allen naar binnen.Ik kwam op de advertentie af voor het kopen van HP patronen voor de prijs van 16.99 euro per pak van 2 stuks.Deze patronen werden bij de kassa verkocht,hier aangekomen zij de kassiere er is maar 1 doos aangekomen terwijl wij er meerdere hebben besteld.Dit is natuurlijk mogelijk.Bij het afrekenen van de 2 patronen moest ik geen 16.99 maar 33.98 betalen .Hier was ik het niet mee eens want in de folder staat juist voor deze 2 patronen 16.99 euro.De chef erbij en die zei “we hebben van de directie orders gekregen dat dit een verkeerde advertentie was met een verkeerde prijs”,dus een hoop ongerief bij mij en al deze andere mensen.Aldi adverteerd met deze prijs en moet dan ook zo sportief zijn om het voor deze prijs te verkopen ondanks de verkeerde prijs??? in de advertentie.Dit is geen goede service van ALDI.

Ik heb 2 HP patronen gekocht en heb nog 2 patronen te goed van ALDI.Misschien kan ik deze nog ontvangen maar ik heb hier mijn twijfels wel over.

Alle klachten die gemeld zijn door stoom