Klacht: inkt loopt uit

op 18 oktober 2016 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Beste 123 inkt,
Ik heb in oktober 2014 een XEROX toner (art. 047453, serienr. 106R01395) bij u besteld. Deze toner heeft tot dit voorjaar in de verpakking op voorraad gelegen.

Sinds ik deze toner gebruik krijg ik strepen. De ene keer is het erger dan de andere keer. Ook gaat de inkt los als je 2 blaadjes langs elkaar haalt. Vaak wordt de inkt al van het papier ‘afgeschraapt’ wanneer het papier de printer verlaat. In een aantal gevallen was dit zo extreem dat hele pagina’s tekst niet meer leesbaar zijn.

Ik wil van u een nieuwe toner. Om zeker te zijn dat het goed gaat lijkt het mij verstandig om een originele toner te sturen. Het prijsverschil tussen de huismerk-toner en de originele toner kan u dan in een factuur erbij sturen dan maak ik dat over.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 19 oktober 2016 om 10:14 geantwoord

Goedendag Vincent,
Zojuist hebben wij telefonisch contact met je gehad en een oplossing besproken. De vervangende toner wordt vandaag aan je verzonden. Wij gaan ervan uit dat de afdrukkwaliteit hiermee weer naar wens zal zijn. Mocht je toch nog vragen hebben, dan helpen wij je graag verder via webcare@123inkt.nl
123inkt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door 256957