Klacht: Inkt cartridges werken niet

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs inkt bij jullie gekocht voor een HP Envy 4500. De cartridges waren van jullie eigen merk. Na plaatsing kreeg ik direct de melding dat het geen passende cartridges zijn. De printer geeft tot nu toe, na van alles te hebben geprobeerd, nog steeds de fout melding en werkt niet.

Gewenste Oplossing:

mogelijk omruilen van de cartridges.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

Bericht van 123 Inkt

7 maanden geleden - Geachte heer Voorthuijzen, Wat vervelend dat de geleverde cartrigde voor een foutmelding zorgt. Onze klantenservice neemt vandaag telefonisch contact met u op om een oplossing te bespreken. Met vriendelijke groet, 123inkt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 01 augustus 2016 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Voorthuijzen,

Naar aanleiding van uw bericht heeft onze klantenservice op 1 augustus contact met u opgenomen. Wij hebben u dezelfde dag een nieuwe cartridge toegezonden. Graag vernemen we of deze naar behoren functioneert. Bij voorbaat dank.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen via: webcare@123inkt.nl.

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door j.a.voorthuijzen@gmail.com