Klacht: Inklaringskosten

op 11 juli 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Er wordt nergens op de site vermeld dat er sprake is van inklaringskosten. Je koopt een aantal artikelen en verwacht het ook voor die prijs te krijgen.
Niks is minder waar!
De bestelde spullen waren ongeveer even duur als de betaalde inklaringskosten.

Ik zou het prettig vinden als de inklaringskosten gecrediteerd zouden worden en dat er op de site van miniinthebox duidelijk vermeld wordt dat deze kosten voor rekening koper zijn.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 12 juli 2012 om 11:46 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantendienst

Reactie van de melder van de klacht sdoolaard

5 jaren geleden - Vorige week donderdag een reactie gehad, met het verzoek de bestelnummers door te geven. Deze heb ik donderdag doorgegeven maar nog geen reactie mogen ontvangen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door sdoolaard