Klacht: Inhouden geld na retourzending

op 20 mei 2016 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

We hebben deze retour ontvangen met een beschadigde verpakking, We kunnen het artikel helaas niet meer als nieuw verkopen” volgens Internet-Bikes.
De fiets stuurtas is in de zelfde verpakking retour gestuurd. Maar om het tasje zat ook nog doorzichtig plastic, dit zat dichtgeplakt met plakband, Nu was dit plastic opengescheurd door mij, om de tas te bekijken, hoe had ik de tas dan kunnen bekijken en passen aan stuur, de bevestiging aan stuur zat in het tasje. En dat paste niet
Hiervoor is € 4,95 aan kosten ingehouden.
Een foto ontvangen van Internet-Bikes met het plastic wat open was.
Hoe had ik de tas er uit kunnen halen zonder dit te beschadigen?

De € 4,95 alsnog te ontvangen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

Bericht van internet-bikes.com

1 jaar geleden - Dag Annie, Bedankt voor je bericht. Ik heb je retourzending nader bekeken en zie dat inderdaad de verpakking is opengescheurd. We raden aan om verpakkingen nooit open te scheuren, maar met zorg uit te pakken zodat deze altijd in originele staat geretourneerd kunnen worden. Doordat de verpakking opengescheurd is, zijn wij genoodzaakt deze verpakking te vervangen zodat een volgende klant geen kapotte verpakking ontvangt. Wij zijn genoodzaakt de kosten hiervan in mindering te brengen op het openstaande bedrag. Ik hoop op uw begrip in deze.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat internet-bikes.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

internet-bikes.com

Heeft op 19 december 2016 om 08:16 geantwoord

Dag Annie,

Ik hoop op uw begrip in deze.

Alle klachten die gemeld zijn door vogel-vogel