Klacht: Inhoud van pakket beschadigd.

Hallo,

vrijdag de 17e heb ik een pakketje uit italie besteld, kwam gister aan. over de levertijd was ik tevreden. vervolgens zag ik al dat er een paar deuken in het pakketje zaten. Nou dat kan gebeuren, er kan immers wat op vallen of tegenaan liggen. Pakketje uitgepakt( betrof een kapdeel van een motorfiets) helaas een barst erin… heel jammer. maar ja kan ook gebeuren! dus ik bel vol goede moed de GLS klantenservice( 1 euro per gesprek). Ik denk dat kan wel geregeld worden, ik heb immers extra betaalt voor het verzekerd verzenden. word er doodleuk vertelt dat ze niks voor mij kunnen betekenen en dat ik contact moet opnemen met de verzender?! een italiaanse motorfiets zaak dus! Nu is mijn italiaans niet al te best dus is het best vervelend. zelf zat ik met de vraag: waarom moet ik zelf van alles gaan ondernemen, terwijl ik betaal voor het verzekerd verzenden?

Graag zou ik mijn geld (gedeeltelijk) terug krijgen, ik koop iets nieuws omdat het nergens te vinden is in Nederland, maar krijg het met een barst binnen. Graag zou ik ook zien dat het makkelijker word om een klacht in te dienen, van het kastje naar de muur gestuurd worden kunnen we allemaal..

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht pakketitalie

1 jaar geleden - Helaas zit GLS er niet mee en heb ik weer een standaard mailtje gekregen hoe vreselijk ze het vinden, maar er niks aan kunnen doen, wat een verassing zeg.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 30 juni 2016 om 07:29 geantwoord

Geachte,

Zoals reeds doorgegeven per mail van 23 Juni, spijt het ons te horen dat uw zending tijdens transport beschadigd is.
Onze welgemeende excuses voor de ontstane ongemak.

De opdrachtgever van de transportopdracht kan de schade bij GLS indienen die opgelopen is tijdens transport. Hierbij een vriendelijk verzoek dit met hen op te nemen voor het verdere verloop hiervan.
Ik vertrouw erop U voldoende geïnformeerd te hebben

General Logistics Systems Netherlands B.V.

Heeft op 30 juni 2016 om 10:45 geantwoord

Slecht, het is geen geen oplossing slechts weer een verwijzing naar een ander, geen zaken doen met dit bedrijf, helaas als ze een beetje klantvriendelijk waren zouden ze niet zo makkelijk over andersmans spullen doen, verzekerd verzenden? Verzekerd ben je je geld kwijt;)!

Alle klachten die gemeld zijn door pakketitalie