Klacht: ingredienten Pain de Boulogne

op 14 juli 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vanmiddag kocht ik een halfje pain de bolougne voor mij en mijn collega, terug op het werk bleek dat mijn collega allergisch is voor het e.e.a. en wilde we de ingredienten nakijken, helaas op de verpakking stond helemaal niets vermeld, op de website van AH is het onmogelijk om een klanten service nummer te vinden, aangezien ik direct een antwoord op mijn vraag wilde had mailen weinig zin.
Gebeld naar de betreffende winkel, ik zou worden doorverbonden met de bakkerij.. die zouden het antwoord wel hebben… na 10 minuten in de wacht werd ik weer naar de infobalie doorverbonden waar een meneer me ook niet kon hebben.
Maar ik kreeg wel EINDELIJK het nummer van AH klantenservice… ik kreeg een onverstaanbare dame aan de telefoon die lichterlijk pissig was dat ik de streepjes code niet meer had (Deze was met een grote sticker over het kleine lapje tekst geplakt op de verpakking, in de hoop dat daar de ingredienten stonden heb ik deze verwijderd) wederom duurde het wachten veel en veel te lang en uiteindelijk bleek de enige oplossing voor mijn probleem een ander brood kopen!!! maar goed, toen was mijn pauze al voorbij!

Schandalig vind ik het dat ik niet eens kan zien wat er in een product zit, laat staan dat NIEMAND dit blijkbaar kan zien!!!

Ingredienten op verpakking, wellicht heeft AH zelf een fijne oplossing, want voorlopig kom ik er even niet meer...

Alle klachten die gemeld zijn door Toesy