Klacht: Ingezakte bank geleverd

op 08 februari 2018 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Op 30 september 2017 heb ik bij Woonexpress een bank gekocht. Op 4 december werd deze 2 weken later dan afgesproken geleverd. Bij levering zaten er al allemaal doorzit plekken in. Na veelvuldig telefonisch en mail contact (wat vooral van mijn kant moest komen) is er 24 januari eindelijk een meubelmaker komen kijken. Die vertelde mij dat deze banken dat nou eenmaal doen omdat de stof/vulling zo is. Ik heb daarna weer met Woonexpress gemaild dat de bank er in de showroom heel anders uitziet en aanvoelt. Na lange tijd antwoord terug van Woonexpress dat de bank na verloop van tijd er wat ‘geleefd’ uit gaat zien en dat het echt zo hoort. Mijn bank ziet er uit alsof hij al 10 jaar oud is en alsof hij jarenlang in het huis van een paar Sumoworstelaars heeft gestaan. En dat al gelijk bij levering! Buiten dat het er lelijk uit ziet zitten al die kuilen en hobbels ook vreselijk. Ik heb ruim €1250,- voor deze bank betaald en ik krijg een heel andere bank dan die in de showroom wordt vertoond. Woonexpress antwoord niet meer op mijn mail en doet niks om het probleem op te lossen.

Bijgevoegde foto is slechts van 1 zitplaats, andere plekken zijn ook al helemaal ingezakt en vol hobbels en kuilen.

Ik wil een nieuwe bank, eentje zoals in de showroom staat en die niet bij levering al ingezakt is of ik wil mijn gehele aankoopbedrag retour.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 20 februari 2018 om 15:56 geantwoord

Beste Marisa,

Inmiddels is er telefonisch contact met je geweest. De vulling bestaat deels uit losse vulling en daarom is het belangrijk om de kussens regelmatig op te kloppen en te schudden.

We hebben afgesproken om nieuwe vullingen te leveren voor de zittingen. Zodra deze binnen zijn nemen we contact met je op.

Sanne - Webcare Woonexpress

Alle klachten die gemeld zijn door Marisa-H