Klacht: ingetrokken belofte

op 21 april 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Geachte heer/mevrouw

Naar aanleiding van mijn verlenging op 5 April  2017 met bestelnummer: 7719706. schrijf ik u deze mail.
Ik heb een Samsung Galaxy 8+ voor mijn zoontje besteld
Op 18 April heb ik telefonisch contact gehad met Karel van de klantenservice van gsm webwinkel omdat ik niets meer heb vernomen betreft mijn order.
De medewerker vond het goed dat ik terug gebeld had omdat gsm webwinkel mij afgelopen week had geprobeerd te contacteren ze wilde mij namelijk verheugen met een compensatie betreft de Samsung Galaxy s8+ zilver die door omstandigheden niet meer geleverd kon worden omdat deze vast werden gehouden bij de douane en een onbekende levertijd zou hebben!
Mij werd gevraagd of ik de Ziveren Samsung Galaxy 8+ wou omruilen voor een zwarte met Gear-VR bril.
Ik heb doorgeven dat ik daarover wilde nadenken/bespreken en kreeg van Karel een bedenktijd tot 15:30.
Dit heb ik met mijn zoontje overlegd die vond het een super aanbid en ik heb toen meteen na +/-10A 15 minuten (binnen het afgesproken termijn) die ik van Karel heb gehad teruggebeld om dit door te geven dit is mondeling telefonisch bevestigd door u collega en beloofd dat dat hij alles in onderden zal zitten en z.s.m laten verzenden.
Echter 1 uur daarna kreeg ik een email dat mijn bestelling verzonden is.
Mijn zoon en ik waren erg blij met services en vlotheid van het/de Gsmweb dat was voor mij de reden om weer contact op te nemen met Gsm om hun te bedanken voor hun klantgerichtheid en service
Tot grote teleurstelling en verbazing werd gezegd dat de zilveren Samsung Galaxy 8+ is verzonden en alle boven genoemde afspraken en beloftes zijn ingetrokken!!!.
U begrijpt dat dit erg verwarrend is voor mijn zoontje die zich inmiddels al helemaal mentaal heeft ingesteld op een VR bril.
Ik heb daarna nog een keer gebeld om dit recht te zetten en het geschil te bespreken maar tevergeefs.

Ik hoop dan ook voor u als professioneel bedrijf om dit soort zaken serieus te nemen en aan de mondelinge overeenkomst te houden betreft het feit dat het hier om een aankoop voor een minderjarige kind gaat die zich al ingesteld heeft op zijn vr bril.

Hartelijk dank voor u begrip.

Mvg,
Mevrouw Najah

Als ik de Gear VR als nog kan krijgen zodat ik mij zoon blij kan maken.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lionmnr