Klacht: Ingeleverde boeken

op 24 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb mijn boeken op school bij Van Dijk netjes ingeleverd ik had een kaartje gekregen voor bewijs dat ik ze heb ingeleverd maar die heb ik niet meer na dat ik de boeken had ingelevers kreeg ik een mail van Van Dijk dat ik geen 1 boek heb ingeleverd en als ik het voor 1 augustus niet inlever ik een geldboete krijg

Ik ben tevreden wanneer ze contact met mij opnemen en zeggen dat het een fout van hun was en dat ik niks meer hoef te betalen en in te leveren want dit slaat echt nergens op.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 24 juli 2017 om 12:16 geantwoord

Beste Deniz,

In je reactie geef je aan geen inleverbewijs meer te hebben. Je kunt, zoals wij in onze e-mail ook hebben aangegeven, dan door middel van getuigenverklaringen aantonen dat je de boeken toch hebt ingeleverd. De getuigen dienen volwassenen te zijn en aanwezig te zijn geweest op de inleverdag. Het kan bijvoorbeeld een docent, mentor of conciërge zijn.

Je kunt de verklaringen toesturen naar onze klantenservice.

^Janet.
Afdeling klantenservice.