Klacht: Ingebrekestelling. Zonder opgave van reden geen levering

op 19 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Op 5 september hebben wij voor onze dochter schoolboeken besteld en betaald.
Tot op heden is van Dijk haar verplichting ten aanzien van levering van de opleidingsbundel “Traject V&V Verpleegkundige niveau 4” zonder opgave van reden niet nagekomen. Deze brief kwalificeert als een formele ingebrekestelling. Ik licht het een en ander hieronder toe.

Na een onplezierig telefonisch contact met uw klantenservice hebben wij niets meer van u vernomen. Ondanks diverse pogingen bent u niet of nauwelijks bereiken. De telefonische wachttijden van uw klantenservice zijn onacceptabel.

Mijn dochter volgt de opleiding verpleegkundige niveau 4 aan het Noorderpoort College in Winschoten. De opleiding is inmiddels gestart. Haar klas bestaat uit 19 leerlingen waarvan er 10 leerlingen zijn waar uw bedrijf niet compleet heeft geleverd. Hierdoor lopen deze leerlingen een achterstand op. Dit is onacceptabel. We hebben hier inmiddels contact over gehad met het Noorderpoort college. Ook zij hebben een poging gedaan om met uw bedrijf in contact te komen. Tot op heden is er geen oplossing.

Wij verwachten uiterlijk een week na dit schrijven een reactie met een oplossing van u. Mocht deze reactie uitblijven dan zullen wij gezamenlijk deze problematiek aan de kaak stellen.

Hoogachtend,
R.Ophuis

Als er binnen een week een boek (hard-copy) wordt geleverd. Dus geen bundel op een portal die niet werkt!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 21 september 2016 om 10:46 geantwoord

Beste heer Ophuis,

Wij hebben u een reactie gestuurd, heeft u deze ontvangen?
Zo niet dan horen we dit graag van u.

Van Dijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Ophuis