Klacht: ING pinlimiet

op 17 juli 2012 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ING weigert pinlimiet aan te passen

Gewenste Oplossing:

Dat ING net als ABN AMRO en of rabobank pinlimiet aanpast
Bij abn kun je twee dagen van te voren aangeven welke transactie je wenst te maken. dan wordt eenmalig je pinlimiet aangepst en na deze transactie vervalt de limiet weer zoals van ouds. goede service van ABN naar hun klanten toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 juli 2012 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Zoals je aangeeft is het bij ING niet mogelijk om je limiet van je Betaalpas aan te passen. Op een ING Kantoor is het mogelijk om grotere bedragen op te nemen. De opname- en betaallimiet is niet aan te passen. Ik ga je signaal en wens doorgeven aan de betreffende afdeling. We kunnen echter niet direct iets voor je betekenen. Vandaar dat we de status van deze klacht op 'opgelost' zetten. Roy - ING Webcare Team - http://www.ing.nl/webcare

Alle klachten die gemeld zijn door RonnyG75