Klacht: ING Maatwerkverzekering uitbetaling blijft uit!!!

op 20 juli 2012 over ING in de categorie Banken

Hierbij mijn brief naar de directie van ING:
Geachte heer/mevrouw van de directie,

Na meerdere malen gesproken te hebben met mevrouw Teunissen over de uitbetaling van de Maatwerkverzekering, stuur ik u nu, op advies van mevrouw Teunissen, deze klachtbrief.

Sinds 2009 heb ik mijn hypotheek bij de ING afgesloten. Op 31 mei 2012 heb ik de verkoopakte getekend voor mijn flat en heb ik mijn hypotheek volledig, en op tijd, afgelost aan de ING Bank. Dit is een vereiste vanuit de ING en zoals het moet heb ik mij daar ook aan gehouden.
Na telefonisch contact gehad te hebben met de ING heb ik in overleg besloten om de Maatwerkverzekering na het tekenen van de verkoopakte te laten uit betalen, vanwege het korte tijdsbestek waarin de akte getekend moest worden. Dit om het risico te ontlopen dat de Maatwerkverzekering te laat verrekend zal worden met het verschuldigde bedrag.

Zo gezegd zo gedaan, heb ik de formulieren voor de uitbetaling van de Maatwerkverzekering getekend en opgestuurd naar de ING. Tot op heden is de Maatwerkverzekering nog steeds niet aan mij uitbetaald. Vandaag heb ik ook de automatische incasso van 26 juni (voor de betaling van deze Maatwerkverzekering) terug geboekt, aangezien de uitbetaling uit blijft. Dit zal ik ook doen met de automatische incasso van deze maand.

Dit lijkt mij een meer dan normale reactie op deze omstandigheid. De ING verwacht van mij dat ik alles netjes op tijd betaal en ik verwacht dit ook van de ING.

Wanneer de ING niet betaald, neem ik maatregelen.

De uitbetaling van deze maatwerkverzekering zie ik nog in de maand juli tegemoet!

Hoogachtend,

M.S. van Ooijen

Als er deze maand (juli 2012) de uitbetaling eindelijk gaat plaats vinden!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 20 juli 2012 om 20:37 geantwoord

Klacht aan directie ING kan alleen per post in behandeling genomen worden. De brief kan naar het volgende adres gestuurd worden:
ING Particulieren t.a.v. de Directie
Postbus 21009
1000 EX Amsterdam

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Msvanooijen

5 jaren geleden - Situatie is nog steeds niet opgelost hiermee. Ik heb al verschillende brieven/klachten verstuurd naar meerdere klachtadressen die ik inmiddels gekregen heb, nog steeds geen antwoord en nog steeds mijn geld niet gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door Msvanooijen