Klacht: ING hypotheek

op 18 december 2012 over ING in de categorie Banken

ING heeft GGN ingezet omdat e geen bewijs kunnen overhandigen. GGN probeert een bedrag te vorderen uit naam van ING zonder enig bewijs te overleggen. ING kan het ook niet bewijzen en heeft daarom GGN ingeschakeld. GGN zet de vordering door omdat ING een betrouwbare partner zou zijn en op haar woord geloofd wordt. Pure diefstal! Omdat ik opzettelijk zonder bewijs gedwongen wordt een geldbedrag te betalen is dit ook nog eens strafbaar volgens het wetboek van strafrecht. Een incassobueau dient gemotiveerd en gedocumenteerd aan te tonen op grond waarvan de vordering betaald zou moeten worden. En dan mondeling vragen aan de bank is niet echt wettig en overtuigend bewijs! GGN overlegt de hypothecaire akte maar die op zich zelf zegt alleen iets over de verplichtingen maar niet of hieraan voldaan is! Geen wettig en overtuigend bewijs dus.

Het opzettelijk afdwingen van het betalen van een gelkdbedrag zonde bewijs is volgens het wetboek van strafrecht afdreiging (afpersing zonder geweld)en strafbaar.

ING dient haar vordering te stoppen als ze geen bewijs kan overleggen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 19 december 2012 om 15:42 geantwoord

Ik heb van de Centrale Klachtafhandeling begrepen dat uw situatie al bekend is bij de afdeling Beroepsklachten en geschillen. Deze afdeling heeft reeds schriftelijk gereageerd. Hier kunt u zelf op reageren. Verder kunnen we niets voor u doen. Roy - ING Webcare Team - http://www.ing.nl/webcare

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door hibou