Klacht: ING

op 03 april 2013 over ING in de categorie Banken

Ik heb gisteren reeds geklaagd over ING maar vandaag is het toch wel helemaal goed mis!!! Als men al kan inloggen dan heb je opeens 170 euro minder op je rekening??? En veel mensen staan zelfs in het rood terwijl dat niet kan!!!! Hoe gaat ING dat rechttrekken, hoe gaan ze weten wie wat op zijn rekening had staan???? Nog even en dan vind ik het wel goed met ING…..en met mij heeeeel veeeel klanten neem ik aan………

Mijn rekening onmiddellijk weer op orde, wij zijn maar gewone werkmensen ING, en hebben iedere cent hard nodig. We willen het dus vlug weer op onze rekening zien staan

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb ING een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 09 april 2013 om 09:14 geantwoord

We vinden het heel erg vervelend dat ook jij last hebt gehad van de storing van 3 april. Hierdoor werden transacties en saldogegevens onjuist weergegeven. Deze verstoring is op woensdagavond opgelost waardoor alle gegevens weer juist zijn. Onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak. Vriendelijke groet, Roy, ING Webcare team, http://www.ing.nl/webcare

Alle klachten die gemeld zijn door nieteke