Klacht: Infrarood prullenbak

op 30 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Hallo ik heb een tijdje terug een infrarood prullenbak gewonnen.
Na thuis bezorging deed die het niet.
Ik contact met Vv via de mail dat die het niet deed.
Ze ging kijken wat ze konden doen om het op te lossen.
Na veel heen en weer gemaild was optie terug sturen en laten maken of geld terug.
Ik heb gekozen voor retour en geld terug.
Na tijdje niks gehoord ik contact gezocht met Vv.
Ze konden de retour zending niet meer terug vinden. Krijg als antwoord!!!
of ik het wel naar het goede adres gestuurd had en of ik geen andere naam gebruikt had.
En ik moest maar uitzoeken waar het is gebleven.
Als dit hun manier is.
Ik heb hen ook bedankt dat ik mijn geld kwijt ben.
En dat ik ook niet meer op Vv komt.
En dat is voor hun best schijnbaar want ik heb niks meer vernomen van Vv.

Als mij geld terug heb

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 30 augustus 2017 om 18:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat ontzettend vervelend dat uw prullenbak defect is aangekomen. Op het moment dat u een zending retour stuurt krijgt u een verzendbewijs van de verzendende partij. Graag ontvangen wij van u het verzendbewijs zodat wij dit met de aanbieder kunnen overleggen.

Helaas mogen wij niet bij de post navragen wat er met uw zending is gebeurd omdat u degene bent die de opdracht heeft gegeven en om die reden gaan ze ons geen informatie geven. Het is dus niet zo dat wij u niet willen helpen maar wij mogen geen informatie opvragen.

Als u ons het verzendbewijs kan sturen dan kunnen wij wel bij de aanbieder gaan navragen wat er met de zending is gebeurd.
U kan het verzendbewijs mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl

Larissa- Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht Jb21

1 jaar geleden - En wat je al verwacht!!!! Je hoort dus niks meer. Ik ben wel klaar met vakantieveilingen.

Heeft op 20 september 2017 om 19:56 geantwoord

Staat wel opgelost maar is nog niks opgelost.
Nog steeds niks vernomen van vv

Alle klachten die gemeld zijn door Jb21