Klacht: Informatie over brief

op 28 december 2017 over International Card Services in de categorie Creditcards

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gegevens doorgestuurd van mijn huidige situatie afsluiting card maar moest een herstel klacht indienen omdat ik de card afgesloten heb in een heel andere situatie als nu , de card is afgesloten in 2007 en heb lang betaald . In 2007 was ik alleenstaande ouder met alle vaste lasten vandaar dat ik denk dat ik dan recht heb op meer geld terug. Met vriendelijke groet wm van barneveld

Gewenste Oplossing:

Weet ik niet ben niet verder op de hoogte.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Scooby2017