Klacht: Informatie oplichterij

op 27 februari 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik was met mijn vriendin langs fit for free geweest om te vragen naar duidelijke informatie. Meneer van fit for free heeft ons verteld wat er was. Wij wilden heel graag gebruik maken van 8 euro zonnebank onbeperkt hele maand. Wij wilden ook niet jaarlijks vastzitten dus wilden we maandelijks opzegbaar. wij gaven duidelijk aan dat we eerste maand proefmaand willen. Wij hebben dus uiteindelijk gekozen voor onbeperkt sporten en zonnebank nemen voor totaal 33 euro. Meneer heeft niet verteld dat er inschrijvingskosten bij komen rond de 7 euro. Hij zei duidelijk je betaald 33 euro meer niet!! en einde van de maand kan je het makkelijk stop zetten zonder enkele problemen. Ik had geen goed gevoel hierover en kwam terug en er was een ander collega, ik zei tegen hem ik wil graag alleen deze maand sporten hoe zit het met betalen? Hij zei dan moet je gelijk wanneer je had ingeschreven ook uitschrijven, anders moet je de tweede maand ook gewoon betalen. Ik zei dat vorige collega dat niet had verteld, en mij is verteld dat ik alleen 33 euro deze maand moet betalen. Toen zei hij 33euro? er komen ook inschrijf kosten bij. Dit is zwaar oplichterij en niet netjes. Natuurlijk staat alles op site, maar ik wou liever 1 op 1 EERLIJKE informatie. Nu ben ik eigenlijk opgelicht. En wat er nog bij komt kijken de zonnebank werkt niet eens!!! je wordt er helemaal niet bruin van. dit is gewoon flasherij terwijl hij zei dat je 100% bruin wordt

Ik zou de betaling niet meer hoeven te doen omdat fit for free me onjuiste informatie heeft gegeven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 28 februari 2017 om 12:30 geantwoord

Beste Ouissamaz, wij vinden het erg vervelend om via deze weg van uw klacht te moeten vernemen. De administratiekosten ter waarde van €7,95 worden echter duidelijk op het inschrijfformulier vermeld. Naar onzes inziens kan hier dan ook geen twijfel over ontstaan. Tevens is een proefmaand bij ons überhaupt niet mogelijk. Wij betreuren het om te horen dat naar uw mening er niet duidelijk genoeg is gecommuniceerd over de aanmeldingskosten en zullen dit evalueren daar wij transparantie hieromtrent zeer belangrijk vinden. Volgens onze administratie is er op de dag van aanmelding ook een opzegging ingediend. Dat wil zeggen dat uw maandabonnement, gestart op 8-2-2017, per 8-3-2017 is beeindigd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben, stuurt u dan gerust een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas - Fit For Free Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Ouissamaz