Klacht: informatie op de website die niet overeenkomt met wat de medewerkers zeggen.

op 06 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

ik heb afgelopen augustus boeken besteld bij van dijk voor de opleiding verpleegkundige. nu dat ik de eerste week op school zit kom ik erachter dat mijn licenties voor op de laptop niet de goede zijn. de licenties werken niet omdat er via van dijk een bri nummer in moet worden gezet. 1-9-2016 heb ik in totaal 1 uur en 50 minuten gewacht voordat ik geholpen kon worden. omdat er op de site van van dijk werd omschreven dat voor mijn foutmelding ik een medewerker per telefoon moest spreken. eenmaal aan de telefoon kon de medewerker me niet goed helpen en snapte niks van het probleem. hij vertelde dat ik maar een contact formulier moest invullen. nu inmiddels 5 dagen later heb ik nog geen reactie terug. terwijl me werd beloofd dat ik binnen 24 uur een reactie zou krijgen. door dat het probleem nog niet is opgelost loop ik achter op de lesstof. dat vind ik erg jammer omdat ik deze opleiding goed wil starten. je zou namelijk verwachten als je bijna 500 euro uit geeft aan schoolboeken en licenties dat ze wel goed werken.

als het probleem opgelost is. dat mijn zorgpad goed werkt en dat ik zonder problemen mijn licenties kan openen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 07 september 2016 om 18:54 geantwoord

Goedenavond Ida,

Wat vervelend dat het mailtje niet wordt beantwoord.
Wij kunnen helaas ook geen mails vinden op het emailadres dat in het VanDijk account staat en waarmee jouw klacht op Klacht.nl is geplaatst.
Zou je opnieuw een mail kunnen sturen maar dan naar klse9046@studystore.nl? Ik zal de mail persoonlijk in behandeling nemen.

Excuses voor het ongemak!

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door idadeboer