Klacht: informatie om een nieuwe batterij te kopen voor mijn elektrische vouwfiets die ik op 28/06/2017 gekocht heb.

op 05 juli 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28/06/2017 heb ik een elektrische vouwfiets gekocht in de Aldi. Nu ben ik al 2 keer terug gegaan naar de winkel om te vragen waar ik moet zijn om nog een batterij bij te kopen.
De eerste keer zeiden ze , dat dit in het boekje stond( wat niet het geval is), de tweede keer hebben ze mij een adres en telefoonnummer gegeven( wat niet juist is).

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden, wanneer mij iemand kan zeggen, waar ik een tweede batterij kan kopen voor die fiets

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rina Brebels