Klacht: informatie aan klant

op 11 september 2018 over Vitens in de categorie Waterschappen

Hedenochtend 11-9-2018 werden wij geconfronteerd met het feit dat wij geen water hadden van 9.00 tot 13.00 uur i.v.m. leiding onderhoud in onze wijk. Om ca. 12.00 uur haalden wij een bericht uit de brievenbus hieromtrent. Ik weet niet wanneer deze info in de bus gedeponeerd is, maar op maandag ontvangen wij geen post en ook op dinsdagmorgen voor 9.00 uur halen wij, als gepensioneerd echtpaar, geen post uit de brievenbus. Wij hebben deze informatie zelf, dus nadat wij al zonder water zaten, via de site van Vitens moeten achterhalen. Erg slecht en bepaald klant onvriendelijk. Wij konden dus geen koffie of thee maken bij het ontbijt, erg kwalijk, aangezien de heer des huizes diabeet is en regelmaat met eten en drinken gewenst is. Ook, na toiletgebruik geen water hebben is bepaald niet fris.

Als Vitens voortaan de klant ruimschoots, b.v. een week van tevoren, informeert.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vitens

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vitens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vincentie