Mijn Klacht:
Al enkele maanden contactverzoeken/mails en telefonische contact gezocht van mijn contact. Heel sporadisch een standaard reactie maar nog nooit een inhoudelijke reactie mogen ontvangen. Diverse malen klacht ingediend inzake een factuur maar geen reactie van Infomedics. Infomedics stuur de rekening gewoon door naar het incassobureau en blijft weigeren inhoudelijk reageren. Schandalig!
Het wordt tijd voor een nieuwe uitzending op tv om de problemen bij Infomedics aan de kaak te stellen! Infomedics dient een rekening van € 45,- uit het systeem te halen. In verband met niet komen opdagen op een afspraak. Een medisch noodgeval in de familie is geen geldige reden om niet naar een afspraak te komen. Infomedics is een zeer schandalig bedrijf maar zeer brutale en onbekwame medewerkers.
Gewenste Oplossing:
rekening van € 45,- uit het systeem halen, dossier sluiten bij incassobureau. In verband met niet komen opdagen op een afspraak. Een medisch noodgeval in de familie is geen geldige reden om niet naar een afspraak te komen. Infomedics is een zeer schandalig bedrijf maar zeer brutale en onbekwame medewerkers.
