Klacht: Onredelijke incassokosten

Nicole21 op 11 september 2024 over Infomedics in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op een oorspronkelijke factuur van €7,89 nu een laatste herinnering gekregen. De 1e herinnering heb ik niet ontvangen. De tandarts, contractspartij met Infomedics zegt niets te kunnen doen en stuurt me door.
Er zijn bij infomedics 10 wachtenden voor me.
Ik word uiterst onprofessioneel en onprettig te woord gestaan door de medewerkster van de klantenservice. Uiteraard geeft ze aan dat er een 1e herinnering is gestuurd. Vol aannames dat deze in mijn spam is beland. Ondanks dat ik een schone betaalbaarheid heb, geen achterstanden blijft ze erbij dat ik de incassokosten van deze voor mij 1e herinnering moet betalen. Het bedrag van € 7,89 wordt daarmee €39,41. Ze is niet empatisch, toont geen begrip en wil niet kijken naar een oplossing. Ronduit schandalig!

Gewenste Oplossing:

Nee er is geen oplossing aangeboden

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Infomedics over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Infomedics in behandeling genomen

Infomedics

Heeft op 13 september 2024 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Infomedics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole21