Klacht: Interecht incassokosten

Miendefriemel op 20 juni 2024 over Infomedics in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas ondervind ik problemen met mijn factuur bij Infomedics.
Ik heb begin dit jaar een kunstgebid ontvangen.
Toen ik de factuur ontving bleek deze niet te kloppen. Ik meteen gebeld. En er stond inderdaad een te hoog bedrag. Fout van de tandarts.
Ik moest de juiste factuur afwachten en dan weer bellen voor een betalingsregeling.
Ik gewacht…. en gebeld voor se juiste factuur.
Op 17 mei kreeg ik een LAATSTE HERINNERING kreeg. Ik schrok me rot. Hoezo dan? Il heb niet eens de juiste factuur ontvangen.

Ik zit nu in de emailfase en het is hun woord tegen de mijne. Ik ben bereid in 1x het bedrag te betalen (bedrag eerst afgesproken betqlingsregeling gelukkig appart gezet), maar ze doen geen stap richting mij. Had ik maar eerder moeten bellen.

Wat kan ik doen?

Dit wordt een principe kwestie, en nu zeker ik hier de klachten lees.

Nu mag ik een betalingsregeling treffen incl. De incassokosten.

Gewenste Oplossing:

Betaling zonder incassokosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Infomedics over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Infomedics in behandeling genomen

Infomedics

Heeft op 24 juni 2024 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Infomedics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Miendefriemel