Mijn Klacht:
Helaas ondervind ik problemen met mijn factuur bij Infomedics.
Ik heb begin dit jaar een kunstgebid ontvangen.
Toen ik de factuur ontving bleek deze niet te kloppen. Ik meteen gebeld. En er stond inderdaad een te hoog bedrag. Fout van de tandarts.
Ik moest de juiste factuur afwachten en dan weer bellen voor een betalingsregeling.
Ik gewacht…. en gebeld voor se juiste factuur.
Op 17 mei kreeg ik een LAATSTE HERINNERING kreeg. Ik schrok me rot. Hoezo dan? Il heb niet eens de juiste factuur ontvangen.
Ik zit nu in de emailfase en het is hun woord tegen de mijne. Ik ben bereid in 1x het bedrag te betalen (bedrag eerst afgesproken betqlingsregeling gelukkig appart gezet), maar ze doen geen stap richting mij. Had ik maar eerder moeten bellen.
Wat kan ik doen?
Dit wordt een principe kwestie, en nu zeker ik hier de klachten lees.
Nu mag ik een betalingsregeling treffen incl. De incassokosten.
Gewenste Oplossing:
Betaling zonder incassokosten.
