Klacht: Inloggen al maanden onmogelijk

ClauES op 01 mei 2025 over Infomedics in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heden ontving ik wederom een rekening van infomedics; de kosten stapelen op terwijl ik geen OVERZICHT heb welke rekeningen ik al heb betaald cq wat de volledige kosten over 2024/25 zijn geweest; ik moet dan maar mijn eigen admin raadplegen op betralingskenmerk ipv via tussenpersoon de verstrekte rekeningen te kunnen bekijken- wat een amateuristisch bedrijf waar je als klant aan’t kortste eind trekt- fout op fout bij dit bedrijf!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil asap ( al maanden onmogelijk door techn. fout bij infomedics) INZICHT in al mijn rekeningen door zorgverleners in 2024 en 2025!!!

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Infomedics over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Infomedics in behandeling genomen

Infomedics

Heeft op 01 mei 2025 om 17:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Infomedics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht ClauES

2 maanden geleden - Net voldoende ,niet meer dan dat- graag WEBSITE cq controle facturen in overzichtelijke lijst mogelijk maken anno 2025!!! Dát zou SERVICE zij!

Alle klachten die gemeld zijn door ClauES