Klacht: Infomedics stuurt rekening voor behandeling die al uitgekeerd is aan zorgaanbieder

op 12 december 2017 over Infomedics in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg een rekening voor een bedrag dat door mijn verzekeraar al is uitgekeerd aan de zorgaanbieder (via infomedics dus neem ik aan).
Het gaat om 20 euro, maar toch voel ik me er zeer onprettig bij. Het kost mij best een tijd dit uit te pluizen; moet ik alles narekenen?

Gewenste Oplossing:

heb om een correcte rekening gevraagd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Infomedics over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Infomedics in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Infomedics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Infomedics

Heeft op 02 oktober 2018 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door anjadeklerk1