Klacht: Infirmatie vragen over lopende verzekeringen

op 04 februari 2018 over Yarden in de categorie Verzekering

Vanaf 22 december ben ik bezig een advies te krijgen over onze Yarden verzekeringen.
Enige antwoord welke wij op 4 Januari 2018 ontvingen:

Graag klant informeren over premievrijmaken en afkopen, X.

Uit dit antwoord maken wij op dat dit advies aan een andere medewerker gericht is. Mijn emails met de vraag wat wij met dit antwoord moeten doen worden NIET meer besntwoord.

Antwoord op onze, voor ons belangrijke vraag

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yarden over deze klacht.

Bericht van

10 maanden geleden - Geachte heer Kievith, Vriendelijk bedankt voor uw melding. Wij hebben uw vraag vandaag per e-mail beantwoord. Namens Yarden bied ik u mijn excuus aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Vanity

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yarden in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yarden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yarden

Heeft op 03 augustus 2018 om 16:12 geantwoord

Geachte heer Kievith,

Dit dossier is afgehandeld in februari dit jaar. Uw klacht wordt afgemeld.

Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op via het gratis telefoonnummer 0800 1292. Wij helpen u graag. U kunt bellen op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur. Reageren via het contactformulier op onze website is ook mogelijk.

Service Medewerker Klantrelatie

1301 AC Almere
0800 12 92
www.yarden.nl

Heeft op 07 augustus 2018 om 21:39 geantwoord

Zeer onduidelijk, ik ben er niets mee opgeschoten terwijl wij elke maand verder betalen voor onze in Australië woonachtige dochter

Bericht van

4 maanden geleden - Geachte heer Kievith, De Yarden uitvaartverzekering van uw dochter is ook geldig in Australië. Bij een uitvaart in het buitenland kan Yarden geen praktische diensten verzorgen. Daarvoor kunt u de plaatselijke uitvaartondernemer inschakelen. Wel vergoedt Yarden de gemaakte kosten van de uitvaart tot maximaal het verzekerde bedrag dat op haar polis staat vermeld. Bij een uitvaart in het buitenland vergoedt Yarden de uitvaartkosten tot maximaal het verzekerde bedrag dat op de polis staat vermeld. De nabestaanden zenden een kopie van de Akte van overlijden en een kopie van de rekening van de uitvaartverzorger naar het hoofdkantoor van Yarden. De Akte van overlijden dient in het Engels of Nederlands opgesteld te zijn. De ambassade ter plekke kan u daarbij helpen. Ook geeft u aan Yarden het rekeningnummer door voor uitbetaling. Na een crematie in het buitenland kan de as desgewenst naar Nederland worden vervoerd voor verstrooiing of een bijzetting. Dit kunt u via de ambassade regelen. Heeft u nog vragen neemt u dan contact met ons op. Wij helpen u graag. Vriendelijke groet, ^Sylvia

Alle klachten die gemeld zijn door Kievith