Klacht: [email protected]

op 23 mei 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al sinds december elke dag te laat bezorgd, doordeweeks rond half 9, zaterdag rond half 11,
Elke x word er beterschap bezorgd,
Nou geven ze de mensen vh depot weer de schuld,
Met andere woorden iedereen vind t daar wel prima zolang je maar betaalt en verder moet je je er niet mee bemoeien,
Aan de telefoon die er op getraind zijn meelevend te reageren maar dat verandert nog steeds niks.
Wanneer ik voorstel mijn wijk nou n poos als 1ste lopen zeggen ze daar gaan wij niet over…
Heel gek dus

Gewenste Oplossing:

Wanneer de krant er op tijd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 mei 2020 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schaddé Van Dooren,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de krant structureel te laat bezorgd wordt.

Aangezien wij nog geen vaste bezorger voor uw wijk hebben gevonden wordt uw wijk door invallers gelopen.

Hierdoor wordt de krant later geleverd dan u van ons mag verwachten.

Wij doen ons uiterste best om de bezorging zo spoedig mogelijk op orde te krijgen, maar zijn afhankelijk van de aanmeldingen van nieuwe bezorgers.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet SA-Webcare Team

Heeft op 23 mei 2020 om 12:45 geantwoord

Belachelijke reactie...

Alle klachten die gemeld zijn door Ineke1974