Klacht: Ineens een bus uit laten vallen

op 10 juni 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het gebeurt wel vaker dat een bus weg valt op de lijn 115 van Breda naar zundert. Maar ik vind dat toch echt nergens op slaan aangezien dat de enige buslijn is die naar zundert gaat van Breda. Ik sta heel vaak vast op t station en kom dan niet verder. Vanuit zundert ook heel vaak, ik krijg dan problemen met school.

Als ze op tijd komen en ze niet zomaar op t laatste moment een bus weg laten vallen en ze zich aan de regels houden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Sylvanaleijten1, Niet leuk om te lezen dat lijn 115 regelmatig komt te vervallen waardoor je problemen krijgt met school. Helaas heb ik te weinig informatie om je klacht in behandeling te kunnen nemen. Graag ontvang ik nog onderstaande informatie: - Wanneer is lijn 115 komen te vervallen? - Op welke tijden is de bus komen te vervallen? - Bij welke halte in Breda stap je in lijn 115? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 juli 2021 om 09:16 geantwoord

Beste Sylvanaleijten1,

Helaas hoorden we niets meer van je.
Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva