Klacht: ineens barst in scherm

op 05 augustus 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte klant, Ik heb uw case bekeken en snap dat dit een vervelende situatie is echter neemt het niet weg dat de kosten voor de reparatie zoals u hem aangemeld hetzelfde zouden zijn als de kosten voor de reparatie in dit geval. Dit houdt in dat de prijsopgave hoe dan ook terecht is daar het toestel sowieso al met schade binnen is gekomen, hoe en wanneer de oppervlakkige schade nog even daargelaten. Was u van plan het toestel te laten herstellen bij binnenkomst? Hopende van u te vernemen, Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte klant, Wij begrijpen uw ongemak in deze. We hebben het toestel in deze staat ontvangen en de oppervlakkige schade nog even buiten beschouwing gelaten, de prijsopgave zou sowieso uitkomen op de aangegeven prijs gezien de schade welke wel aan het toestel aanwezig waren bij aanmelding. Toen u het toestel aanmeldde deed u dit wellicht met het idee het toestel tegen kosten te laten herstellen, deze kosten worden niet anders bij meer of minder schade, de kosten voor de reparatie zijn dus op basis van uw aanmelding terecht, daarom willen wij u verzoeken te reageren op de prijsopgave. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte, het artikel welke u stuurt betreft andere modellen dan uw toestel welke bij ons binnen is. Iedere case wordt individueel bekeken echter zou het toestel ook met alleen de barsten in de onderlaag van het LCD buiten garantie vallen, de kosten zouden dus sowieso terecht zijn. De prijsopgave zou dan ook sowieso terecht zijn. De schade aan de oppervlakte daargelaten, zou u het toestel tegen de opgegeven kosten willen laten repareren? Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte, Ik kan u met 100% zekerheid aangeven dat de mate van schade niet van belang is in dit geval. Een scherm heeft een vaste prijs en het maakt hierin geen verschil of het toestel een klein barstje heeft of in 100 stukjes ligt. Uiteraard is het heel vreemd dat er nu een extra schade aan het toestel zichtbaar is, dit kan gebeurt zijn tijdens transport of wellicht onderweg van onze logistieke dienst naar de reparatieafdeling echter is dit nooit met zekerheid te stellen. Was het toestel zonder schades aangemeld hadden wij hier natuurlijk naar gehandeld, maken wij fouten dienen we deze op te lossen en dat zullen wij dan ook zeker doen wanneer dit nodig is. Ik snap dat uw vertrouwen hierin geschaad is, onze excuses hiervoor. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 14 september 2016 om 09:23 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Karlijn22