Klacht: Ineens alles wat door de Doane moet komt er niet door

op 14 september 2018 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Ik kreeg een brief van Postnl of in een brief in wilde vullen met de laatste aangekochte artikelen van wish met de bon erbij. Nou de bon die kon ik downloaden wat ik wilde hij deed het niet, en sommige bonnen zijn duidelijk andere weer niet. Nu heb ik op de bank bedragen gestorneerd, anders was ik bang dat ik kon fluiten naar mijn pakketjes. Ik kon overigens maar 1 pakket storneren, de andere was al afgehouden en dit is zeker het probleem van wish niet maar van de doane. en postnl, die luk raak zonder uitleg een brief stuurt. ik heb die brief proberen in te vullen maar het uploaden van de bonnen ging niet. ben daarna contact gaan opnemen met wish, en het postkantoor die het raar vonden. wish zei ja enkel pakketten gaan soms niet doorwil dat ik thuis kom ligt er een wish pakket in de brievenbus, krijg wat dacht is, en het was het eerste pakket dat ik besteld had, ik denk dat ik bedonderd ben, door wie weet ik niet ik den de douna, omdat er toevallig een verdacht pakketje tussen zat, dus hoop nu de andere 2 paketjes nog gewoon te krijgen, de ene is betaald, het derde is gestorneerd, maar als die binnenkomt betaal ik hem afterpay. ik hoop dat dit rare onzin nooit meer voorkomt zo raak ik bijna het vertrouwen in wish kwijt

Ik ben altijd tevreden geweest over wish behalve nu dit hele spektakel er tussen zit heeft met de duane en postnl te maken en daar had wish een stokje voor moeten steken, want bij hun is alles betrouwbaar.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zangeressen